Elektroniczne teczki pracownicze

Elektroniczne teczki pracownicze jest to system mający na celu przechowywanie dokumentacji pracowniczej – teczek osobowych w formie elektronicznej.

Możliwość zmiany formy papierowej na elektroniczną to nie tylko skrócenie okresu jej przechowywania, lecz przede wszystkim niższe koszty archiwizacji, zwiększenie bezpieczeństwa oraz usprawnienie pracy działu kadr. Forma elektroniczna zabezpiecza również dokumenty przed zagubieniem oraz zniszczeniem.

SUPPORT Biuro Rachunkowe oferuje swoim Klientom kompleksową obsługę elektronicznych teczek osobowych w ramach oferty e-kadry.

Usługa podstawowa e-kadry zawiera:

  • audyt teczek osobowych z drobiazgowym raportem,
  • raport braków dokumentacji obowiązkowej,
  • przygotowanie systemu wraz z usługą digitalizacji teczek pracowniczych,
  • wsparcie specjalistów z dziedziny prawa pracy przez cały okres korzystania z systemu.


Z nami przechowujesz dokumentacją pracowniczą bezpiecznie (RODO) i w oparciu o najnowsze przepisy prawa pracy. Jeśli chcesz wiedzieć więcej o usłudze e-kadry napisz do nas: biuro@supportme.pl

Formularz kontaktowy