Zarządzanie nieobecnościami
Zarządzanie nieobecnościami to narzędzie stworzone z myślą o planowaniu, kontroli i archiwizacji dokumentów w oparciu o przyjazny dla użytkowników system, który pozwala w sposób efektywny realizować procesy bez obaw o bezpieczeństwo danych i ich prawidłowy obieg.
Program zawiera cztery moduły, które łącznie zapewniają przejrzysty i intuicyjny obieg dokumentów (dla pracowników, zleceniobiorców, B2B) w zakresie:
- absencji urlopowej,
- delegacji,
- kontroli ważności terminów badań lekarskich i szkoleń bhp,
- ewidencji czasu pracy.
Korzystanie z nowoczesnych narzędzi pomaga wyeliminować papierowy obieg dokumentów, oszczędza czas pracowników i pracodawcy. Nigdy wcześniej planowanie urlopów wypoczynkowych nie było tak proste.
Oferujemy opiekę merytoryczną przez cały okres użytkowania systemu. Chcesz wiedzieć więcej lub zamówić usługę napisz do nas: biuro@supportme.pl