Zarządzanie nieobecnościami

Zarządzanie nieobecnościami to narzędzie stworzone z myślą o planowaniu, kontroli i archiwizacji dokumentów w oparciu o przyjazny dla użytkowników system, który pozwala w sposób efektywny realizować procesy bez obaw o bezpieczeństwo danych i ich prawidłowy obieg.

Program zawiera cztery moduły, które łącznie zapewniają przejrzysty i intuicyjny obieg dokumentów (dla pracowników, zleceniobiorców, B2B) w zakresie:

  • absencji urlopowej,
  • delegacji,
  • kontroli ważności terminów badań lekarskich i szkoleń bhp,
  • ewidencji czasu pracy.

Korzystanie z nowoczesnych narzędzi pomaga wyeliminować papierowy obieg dokumentów, oszczędza czas pracowników i pracodawcy. Nigdy wcześniej planowanie urlopów wypoczynkowych nie było tak proste.

Oferujemy opiekę merytoryczną przez cały okres użytkowania systemu. Chcesz wiedzieć więcej lub zamówić usługę napisz do nas: biuro@supportme.pl