E-firma

E-firma to system do digitalizowania dokumentów księgowych i pracowniczych.

W zakresie księgowości SUPPORT Biuro Rachunkowe udostępnia system, który umożliwia umieszczanie zeskanowanych dokumentów i ich rozczytywanie (OCR).

Dzięki temu rozwiązaniu Klient:

  • zawsze ma podgląd do dokumentów przekazanych do zaksięgowania,
  • nie ma potrzeby fizycznego dostarczania dokumentów do Biura.

W zakresie e-teczek pracowniczych Biuro udostępnia system, który pozwala na:

  • skrócenie okresu przechowywania dokumentacji pracowniczej (z 50-ciu do 10 lat),
  • obniżenie kosztów przechowywania dokumentacji – brak konieczności zakupu specjalistycznych szaf dostosowanych do wymagań prawnych,
  • bezpieczeństwo i zgodność z wymogami RODO,
  • zabezpieczenie przed zagubieniem i zniszczeniem dokumentów kadrowych,
  • dostęp do dokumentacji w każdej chwili za pomocą komputera a tym samym gotowość w przypadku kontroli PIP-u,
  • uporządkowanie dokumentacji.

Formularz kontaktowy