E-firma
E-firma to system do digitalizowania dokumentów księgowych i pracowniczych.
W zakresie księgowości SUPPORT Biuro Rachunkowe udostępnia system, który umożliwia umieszczanie zeskanowanych dokumentów i ich rozczytywanie (OCR).
Dzięki temu rozwiązaniu Klient:
- zawsze ma podgląd do dokumentów przekazanych do zaksięgowania,
- nie ma potrzeby fizycznego dostarczania dokumentów do Biura.
W zakresie e-teczek pracowniczych Biuro udostępnia system, który pozwala na:
- skrócenie okresu przechowywania dokumentacji pracowniczej (z 50-ciu do 10 lat),
- obniżenie kosztów przechowywania dokumentacji – brak konieczności zakupu specjalistycznych szaf dostosowanych do wymagań prawnych,
- bezpieczeństwo i zgodność z wymogami RODO,
- zabezpieczenie przed zagubieniem i zniszczeniem dokumentów kadrowych,
- dostęp do dokumentacji w każdej chwili za pomocą komputera a tym samym gotowość w przypadku kontroli PIP-u,
- uporządkowanie dokumentacji.