Informatyzacja w księgowości

SUPPORT Biuro Rachunkowe oferuje niestandardowe rozwiązania dla prowadzenia przedsiębiorstwa w obszarze administracyjnym.

Nasze Biuro przede wszystkim układa procesy w całej organizacji. Skupiamy się na analizie obiegu dokumentów w firmie.

Proponujemy nowoczesne rozwiązania oparte min na:

  • digitalizacji dokumentów,
  • stałym dostępnie do informacji i dokumentów księgowych,
  • bieżącym stanie należności i zobowiązań,
  • stworzeniu zakresu kompetencji działów.

Jak to robimy?

W tym celu wykorzystujemy oprogramowanie, w którym moduły, przyporządkowują kompetencje do pracowników. Dzięki temu każda osoba wie za co jest odpowiedzialna.

Oferujemy pełen dostęp, w każdym momencie, do wszystkich modułów oprogramowania, na którym prowadzona jest księgowość.

Przedsiębiorca w łatwy sposób może sprawdzić i nadzorować procesy w Dziale Kadr, Sprzedaży, Zakupu, Administracji, czy też Księgowości.

  • wdrażamy pracę na tzw. jednej bazie danych,
  • ustalamy obieg dokumentów w firmie,
  • tworzymy raporty dla sprawozdawczości zarządczej,
  • implementujemy system do automatycznego codziennego wczytywania wyciągów bankowych,
  • wdrażamy system do zarządzania nieobecnościami,
  • wdrażamy system elektronicznych akt osobowych.

Klient z nami zawsze jest przygotowany do nadchodzącego zdarzenia. Bezpieczeństwo naszego Klienta jest dla nas priorytetem.