Polityka prywatności

§ 1. Informacje ogólne

  1. Niniejsza Polityka dotyczy strony internetowej serwisu „Support” Biuro Rachunkowe, znajdującego się pod adresem https://supportme.pl/ (dalej: Serwis) i stanowi wyraz dbałości o bezpieczeństwo danych (w tym danych osobowych) oraz prywatność Użytkowników go odwiedzających.
  2. Operatorem zbierającym i zarządzającym danymi osobowymi znajdującymi się w Serwisie jest:
    Support Biuro Rachunkowe sp. z o.o.
    ul. Osiedle Szafirowe 2/O, 62-002 Suchy Las
    KRS: 0000481743, NIP: 9721246055, REGON: 302556896
    e-mail: biuro@supportme.pl, tel.: +48 61 652 29 10
  3. Operator jest Administratorem danych osobowych Użytkowników, które zostały podane poprzez stronę internetową Serwisu.
  4. Operator korzysta z usług hostingu zapewnianych przez dostawcę: home.pl Spółka Akcyjna z siedzibą w Szczecinie, ul. Zbożowa 4, 70-653 Szczecin, KRS: 0000431335.
  5. Serwis realizuje funkcje pozyskiwania informacji i ich wykorzystywania w celu:
    1. komunikacji z Użytkownikiem za pomocą formularza kontaktowego (RODO art. 6 ust. 1 lit. a),
    2. wysyłki przez Administratora wyceny świadczonych usług,
    3. prowadzenia przez Administratora procesu rekrutacyjnego,
    4. umówienia konsultacji z Administratorem poprzez Calendly,
    5. zapisywania w urządzeniach końcowych plików cookie (tzw. „ciasteczka”).
  6. Przetwarzane przez Administratora pliki cookies mogą zawierać dane osobowe Użytkownika.
  7. Dane pobierane są przez szyfrowane strony Serwisu i przechowywane w bazie danych, która jest zabezpieczona przed wglądem osób trzecich. Administrator dokłada wszelkich starań, aby zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie ochrony danych osobowych zapewnić środki fizycznej, technicznej i organizacyjnej ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym czy umyślnym zniszczeniem, przypadkową utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostępem.

§ 2. Informacje o przetwarzaniu danych osobowych Użytkownika podanych w formularzach kontaktowych

(FORMULARZE KONTAKTOWE: CENNIK, KONTAKT, UMÓW SIĘ NA KONSULTACJĘ POPRZEZ CALENDLY)

  1. Administratorem danych osobowych Użytkownika jest:
    Support Biuro Rachunkowe sp. z o.o.
    ul. Osiedle Szafirowe 2/O, 62-002 Suchy Las
    KRS: 0000481743, NIP: 9721246055, REGON: 302556896
    e-mail: biuro@supportme.pl, tel.: +48 61 652 29 10
  2. Podane przez Użytkownika dane osobowe przetwarzane będą w celu:
    1. przesłania wyceny świadczonych przez Administratora usług na podany adres e-mail (RODO art. 6 ust. 1 lit. a),
    2. komunikacji za pomocą formularza kontaktowego (RODO art. 6 ust. 1 lit. a),
    3. umówienia konsultacji poprzez Calendly (RODO art. 6 ust. 1 lit. f).
  3. Dane osobowe Użytkownika będą udostępniane dostawcom usług informatycznych, dostawcom hostingu oraz dostawcom usług, za pomocą których Administrator świadczy swoje usługi, lub dostawcom usług prawnych świadczonych na rzecz Administratora oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
  4. Odbiorcą danych osobowych Użytkownika przetwarzanych w celu umówienia konsultacji jest Calendly Inc., 115 E Main St., Ste A1B, Buford, GA 30518, USA – właściciel serwisu Calendly. Dane osobowe Użytkownika przetwarzane w celu umówienia konsultacji poprzez serwis Calendly będą przekazywane dostawcy usługi poza Europejski Obszar Gospodarczy. Użytkownik w celu umówienia konsultacji z Administratorem zostanie przekierowany bezpośrednio do strony Calendly, gdzie będzie miał możliwość wypełnienia formularza poprzez podanie wymaganych danych osobowych. Umówienie konsultacji odbywa się po zapoznaniu się i zaakceptowaniu warunków regulaminu świadczenia usług oraz polityki prywatności Calendly.
  5. Podane przez Użytkownika dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania zgody na ich przetwarzanie lub do czasu realizacji celu, na rzecz którego zostały przekazane.
  6. W związku z przetwarzaniem danych Użytkownikowi przysługują następujące prawa:
    1. cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem (zgoda może zostać wycofana poprzez wysłanie e-maila na adres biuro@supportme.pl),
    2. dostępu do danych – informacji o tym, jakie dane i w jakim celu są przetwarzane,
    3. sprostowania, zmiany, uaktualnienia danych,
    4. żądania usunięcia danych,
    5. żądania ograniczenia przechowywania danych,
    6. wniesienia sprzeciwu,
    7. przeniesienia danych,
    8. wniesienia skargi do organu nadzoru – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  7. Pozostałe przetwarzane dane osobowe Użytkownika nie będą przekazywane odbiorcom z państw trzecich, tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
  8. Podane przez Użytkownika dane nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
  9. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu:
    1. przesłania wyceny świadczonych przez Administratora usług na podany adres e-mail,
    2. komunikacji za pomocą formularza kontaktowego,
    3. umówienia konsultacji z Administratorem poprzez Calendly.

§ 3. Informacje o przetwarzaniu danych osobowych Użytkownika w procesie rekrutacji

(APLIKOWANIE POPRZEZ FORMULARZ W ZAKŁADCE „KARIERA”)

  1. Administratorem danych osobowych Użytkownika jest:
    Support Biuro Rachunkowe sp. z o.o.
    ul. Osiedle Szafirowe 2/O, 62-002 Suchy Las
    KRS: 0000481743, NIP: 9721246055, REGON: 302556896
    e-mail: biuro@supportme.pl, tel.: +48 61 652 29 10
  2. Podane przez Użytkownika dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia przez Administratora procesu rekrutacyjnego.
  3. Dane osobowe Użytkownika będą udostępniane dostawcom usług informatycznych lub prawnych świadczonych na rzecz Administratora oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
  4. Podane przez Użytkownika dane osobowe będą przechowywane do czasu zakończenia procesu rekrutacyjnego lub wycofania zgody na ich przetwarzanie.
  5. W związku z przetwarzaniem danych Użytkownikowi przysługują następujące prawa:
    1. cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem (zgoda może zostać wycofana poprzez wysłanie e-maila na adres biuro@supportme.pl),
    2. dostępu do danych – informacji o tym, jakie dane i w jakim celu są przetwarzane,
    3. sprostowania, zmiany, uaktualnienia danych,
    4. żądania usunięcia danych,
    5. żądania ograniczenia przechowywania danych,
    6. wniesienia sprzeciwu,
    7. przeniesienia danych,
    8. wniesienia skargi do organu nadzoru – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  6. Dane osobowe Użytkownika nie będą przekazywane odbiorcom z państw trzecich, tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
  7. Podane przez Użytkownika dane nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
  8. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu przeprowadzenia przez Administratora procesu rekrutacyjnego.

§ 4. Zmiana Polityki Prywatności

  1. Administrator zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszej Polityki Prywatności w zakresie przetwarzania danych osobowych, o czym powiadomi Użytkowników poprzez ogłoszenie zaktualizowanej Polityki Prywatności.
  2. Zmiana Polityki Prywatności zaczyna obowiązywać z chwilą jej publikacji.
  3. Polityka Prywatności wchodzi w życie z dniem